INTRODUCTION 4
СHAPTER I 8
DIFFERENT CRITERIA FOR CLASSIFYING 8
LANGUAGE LEARNING STRATEGIES 8
§1 INDIRECT STRATEGIES 11
1.1 Metacognitive Strategies 11
1.2 Affective Strategies 13
1.3 Social Strategies 14
§2 DIRECT STRATEGIES 15
2.1Memory Strategies 15
2.2 Cognitive Strategies 15
2.3 Compensation Strategies 16
CHAPTER II 22
UNDERSTANDING 22
STUDENTS’ LEARNING STYLES 22
§ 1 CENTRAL DIMENSIONS 24
OF LANGUAGE LEARNING STYLES 24
1.1 Analytic - Global 25
1.2 Sensory Preferences 26
1.3 Intuitive/Random and Sensory/Sequential 31
Learning 31
1.4 Orientation to Closure 32
1.5 Competition - cooperation 33
§ 2 LEARNING STYLE INVENTORIES 34
2.1 The Brain - Dominance Inventory 35
2.2 The Barsch Learning Style Inventory 39
§3 DESIGNING A LANGUAGE LESSON 43
APPROPRIATE FOR DIVERSE LEARNING STYLES 43
CHAPTER III 51
THE INTERRELATIONSHIP BETWEEN LEARNING STRATEGIES AND LEARNING STYLE 51
§ 1 Linking Learning Strategies to Learning Style as Personality-Related Variables. 51
§ 2 Relationships between Culture and Learning Style. 54
CONCLUSION 59
Цена: 40 бел. руб.
Гарантии, распространяемые на готовые макеты работ:
1. Данный готовый макет работы был написан ранее по индивидуальным заказам специалистами СОЦ "КурсачОК".
2. На готовые макеты работ гарантии сопровождения до защиты не распространяются. Все корректировки в работу вносятся Вами самостоятельно.